mandag den 21. november 2011

Pariseralbum

Hej og godaften. Som jeg tidligere har nævnt på bloggen, var min mand og jeg på efterårsferie i Paris. Det var SÅ skønt, og nogle af siderne/billederne vil jeg gerne dele med jer som besøger min blog.


Jeg har ikke gjort så meget ud af hver side - har forsøgt at holde det forholdsvis simpelt. Og så har jeg brugt de modstående sider til at skrive på i dagbogsform.


Jeg besøgte en scrapbutik: Le Temple du Scrap ... Og naturligvis skulle der pariserpapir med hjem fra Paris :) Fuglen er fra et ark rubons købt i Paris.
Det lille Eiffeltårn på forsiden er også direkte importeret fra storbyen, ligesom avisudklippene er fra gratisaviser i metroen.

Mange tak for dit besøg - og du må ha' en dejlig mandag aften!

2 kommentarer:

  1. Det er rigtig dejlige sider du har fået lavet fra Paris. Tænk at komme i scrapbutik i Paris ! Hvor stort er det lige ??? Og så hjem og scrappe med de nye ting. Heldige rad !
    Smukt med billederne og sjovt med aviser fra Byernes By. Og så er det nok smart med billeder på den ene side og dagbog på den anden.
    Tak for kigget. Måske er man heldig at se mere en anden dag....
    God aften - det der må være tilbage.

    SvarSlet
  2. Ja, jeg faldt også for din ide med stedetes aviser, det gør det hele meget naturtro, som om vi var med, og jeg kan også godt lide din måde at fotograferer Eiffeltårnet nedefra, man ser det altid i hel figur på afstand, så fint med nye vinkler. v.h. morkaren.

    SvarSlet