søndag den 20. maj 2012

Mere Langeland

Her er et par sider fra mit minialbum med Langeland-fotos fra vores familieweekend i oktober 2011


Det er bare et lille album med sider der kun måler 15x15 cm så det er jo begrænset, hvor meget der kan tilføjes, når billederne er forholdsvis store.


Jeg har derfor valgt udelukkende at fokusere på billederne, og holde pynten minimal. Sådan synes jeg det fungerer bedst i dette tilfælde.
Ovenover er det min mand og niece.
Nedenunder min søn og nevø.


På denne side har jeg sat billedet udenpå en pose, hvori jeg har sat et tag. Det var én af mulighederne for lidt tekst/histore, når nu der ikke rigtig er plads de de store romaner på siderne.

Mange tak for dit besøg, og jeg håber du har haft en dejlig Kr.Himmelfartsferie :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar