onsdag den 5. december 2012

Toffifeeæsker

Jeg har lavet en del toffifee-æsker. Her får du et par stykker af dem:


Et skønt TH-juletræ med "sne"stickles på ovenpå spellbinder-die, nogle hjemmelavede bannere, Quickutz julestjerne og punchede iskrystaller. Det hvide baggrundspapir har været gennem Bigshot'en i en Cuttlebug embossingfolder.


Denne æske er der ikke så meget forklaring til ;)

Jeg håber du nyder december lige så meget som jeg...
Vi er en temmelig traditionsbunden familie, og traditioner er jo trygt, rart og frem for alt, genkendeligt, så jeg ser hvert år frem til en dejlig (omend også travl og til tider stresset) december. Jeg synes dog, at jeg for hvert år der går, bliver bedre og bedre til at nyde og glæde mig over alt det dejlige som julen jo bringer.

Tak fordi du kiggede forbi...

1 kommentar:

  1. Fine æsker du har lavet.
    Og tænk: Jeg har aldrig prøvet at pynte sådan en æske !
    Det lyder som en dejlig december hos jer. Det er jo netop traditionernes tid - og det har vi det alle bedst med. Men alligevel kan det være stressende.

    Fortsat god december - og god weekend.

    SvarSlet