søndag den 31. marts 2013

Fødselsdag

20 år idag ... og nix - det er ikke mig, men min søn ;)

På en blogrundfart så jeg denne idé hos Charlotte Ravn, som også har været så venlig at linke til Youtube hvor fremgangsmåden vises trin for trin





Jeg synes det er lidt råt og sejt ...
Folietapen er købt i Jem & Fix, og malingen er bare alm. akrylmaling

Nu er sønnen så kommet hjem fra fodboldlejr i Påskedagene, vi har fejret ham på restaurant i Odense til aften, nu er han i byen med vennerne, og imorgen kommer det store familie-ryk-ind for at fejre ham!
20 år ... det var sørme tider :)))

Mange tak fordi du kiggede forbi!

5 kommentarer:

  1. Rigtig lækkert kort og stort tillykke med din søn.
    God påske

    SvarSlet
  2. Tillykke med din søn, ak ja 20 år, der var jeg nygift, det er et sejt kort, og det A du har erstattet med snabel A ser så godt ud, jeg tænkte straks på mine sønner og børnebørns navne, det ville passe godt til William, i sær da han altid har snuden i PCen. knus morkaren.

    SvarSlet
  3. Tillykke med ham. Sejt kort du har lavet.

    SvarSlet
  4. Super sejt, råt og maskulint kort, perfekt til en 20 års,tillykke med ham.

    SvarSlet
  5. Rigtig sejt kort du har lavet til din store dreng.....20 år, ja det var tider. Man kan jo ellers dårligt huske så langt tilbage !
    Men det lyder da også som om I fejrer den unge mand med maner. Tillykke med ham.

    SvarSlet