lørdag den 25. maj 2013

Væltepeter

Åh, jeg synes denne (for mig) nye die er SÅ yndig ... og den kan anvendes til både mænd og kvinder - alt efter de øvrige ydre omgivelser på kortet.



Her har jeg lavet det rimeligt neutralt - tangerende til "drenge-siden" grundet farvevalget af papir ... men nu ryger det i kortkassen, så må vi se hvad det bliver brugt til med tiden :)



Og så har jeg en tilståelse ... det grænser til tyveri, for jeg har ikke bare liftet, men totalt kopieret næste kort fra "Fru Hansen" da jeg synes det var så genialt fundet på, at jeg bare selv MÅTTE lave det samme. Så her kan jeg overhovedet ikke selv opnå nogen form for kredit for kreativitet ;)



Super enkelt, hurtigt og nemt - men jeg synes det holder ...
Har også tænkt mig at lave det med stjerner i stedet for hjerter ...



Ja det er længe siden jeg har blogget sidst, men sådan går det jo af og til. Nu må du ha' en skøn weekend - og mange tak for dit besøg!

2 kommentarer:

  1. Super flotte kort.
    God weekend til dig også. :-)

    SvarSlet
  2. Rigtig flot væltePeterkort. Og din kopi er altså også bare flot, den kan jeg godt forstå du måtte lave.
    Du er ikke alene om at forsømme bloggen. Vi har jo også et liv ved siden af, og det fylder nogen gange rigeligt....men bedre lidt end ingenting.
    God søndag.

    SvarSlet