onsdag den 28. august 2013

Upcoming Scrapper - part 2

Her er så fortsættelsen på forrige indlæg ...

Nicoline er 9 år, og skal absolut ingen hjælp have til noget som helst! Basta!

Hun har lavet nedenstående kort til sin farmor (min mor) som fylder 66 idag.


Jow-jow ... stolte var de skam begge, da de drog af med deres flotte kort. Ligeså vigtigt som kortet, er det også for dem begge, at få skrevet teksten på computer og printet ud, og sat i, så de går skam helhjertet ind for det.

Jeg synes det er så hyggeligt at de har interessen, og jo ældre de bliver jo sjovere er det at scrappe med dem.

Må se, om jeg imorgen får blogget mit eget kort til min mor ;)
Tak for dit besøg, og godnat herfra!

3 kommentarer:

  1. Flot kort i rigtig pigefarve Nicoline har lavet til sin farmor, det er et par dejlige kreative børn, det er lidt det samme her, mit ældste barnebarn (26 år) ville lave et "velkommen til verden" kort til en veninde der havde fået en lille dreng, hold da op hvor vi hyggede os med det, så Mette bliv ved at holde dem fast ved scrap, for det er ikke kun børnene der har glæde af det. knus morkaren.

    SvarSlet
  2. Hvor er Nicoline også dygtig. Der skal nok komme en fin scrapper ud af hende.
    Og ros til dig, for at præge de unge i familien. Men det må altså også være hyggeligt med sådan nogle dage....

    SvarSlet
  3. Hold da op hvor er det flot.
    Tydeligt at se, at hun har haft en god læremester.

    SvarSlet