fredag den 14. februar 2014

Bee mine ... happy Valentines ...

Så er Valentines Day snart ovre, og min mand havde inviteret på spansk tapasbar ... mums det var lækkert!

Jeg har lavet et lille kort, som var vedlagt nogle lækkerier jeg havde købt til ham - så har vi da fejret dagen en smule



Alle véd, hvor stor forskel det gør, om man sværter kanter eller ej, men jeg tog et billede før jeg sværtede og monterede kortet ... se hvilken forskel der er


Jeg deltager hos Hobbycutzchallenges i denne udfordring og
hos Deep Ocean Challenge Blog samt MojoMonday og slutteligt hos Ett Trykk med mit kort

Der er brugt en del dies, og så noget skønt MME-papir som OGSÅ kan bruges til herrekort som i dette tilfælde. Og så må det jo godt være LIDT sødt, når nu det er Valentines Day

Mange tak for dit besøg, og ha' en dejlig weekend

3 kommentarer:

  1. Meget smukt og flot kort.
    Ja sikken en forskel der er, når man sværter.
    Jeg har svært ved at lave et kort uden at sværte. :-)

    SvarSlet
  2. Herlig kort :) Takk for at du er med på Trykkpressa denne måneden ♥

    SvarSlet