søndag den 3. august 2014

Kalender

Hej og velkommen ... lad mig sige det med det samme: Det bliver et indlæg med mange billeder denne gang!
Jeg har nemlig lavet en kalender ... for hele det kommende skoleår ...

Ovenfra ser den sådan ud

Her kommer billeder af de pyntede sider 2 måneder ad gangen







Når først man véd hvordan, er det meget nemt. Idéen er fra Pinterest.
Der er brugt 1 stk. 30x30 ark: 3 strimler á 10x30 cm.
Fold hver strimmel på midten (på den lange led), og fold herefter hver ende op til midten.
Midten limes nu sammen, og den fold som er "løs" limes sammen med den "løse" fra den næste strimmel osv.
Skal jeg lave én igen, vil jeg dog vælge at lave den i 3 strimler á 30x15 cm tror jeg, så den bliver lidt højere.
Kalender-delen har jeg selv lavet i word og rettet til så den passer.

Måske ovenstående forklaring giver lidt mere mening med dette billede.

Kalenderen er en gave, og jeg har lavet dette lille kort og lagt ved



Det var et langt indlæg ... og nu vil jeg gøre mig mentalt klar til job igen imorgen, efter 4 dejlige, skønne sommerferieuger, der er forsvundet som dug for solen... men det er okay at tage på job igen, når ferien har været dejlig :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar