tirsdag den 16. juni 2015

"Blå" student

Har fået en bestilling på 2 studenterkort - her er det første:


Jeg er faktisk ret stolt af huen, da den er lavet efter egen opskrift ...
Umiddelbart tænkte jeg "Donna"-kort, men blev enig med mig selv om, at det måtte kunne gøres anderledes da jeg ikke rigtig gider al den syning ;)
så fandt jeg min (forholdsvis nye) kant-die fra MamaElephant frem. Den som bare buer en anelse, og som har "stikninger" på indersiden. Hvis du kigger nøje efter, kan det nemt ses på billedet. Og så var det bare at gå igang.

Skyggen på kasketten er en hjertedie, hvor jeg blot har brugt den højre halvdel.

Så er der jo rosetten foran på huen ... Det er jo en "kunstners" ret at sætte proportionerne som man vil, og jeg forsøgte mig med den lange (smalleste) rosette-die fra TH, og synes faktisk det var lidt spøjst, at den fik så meget blikfang, så den godtog jeg med det samme.

Mange tak for dit besøg, og ha' en god aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar