lørdag den 29. december 2012

Så er julen "afmonteret" ...

Hvad skete der dog ... sidste blogindlæg er lææææææææænge siden, og vupti var julen ovre, og nu sidder jeg her få dage før nytårsaften og fatter ikke helt, hvor alle dagene blev af.

Men det har været dejligt, hyggeligt, indbringende og skønt, og alt gik i store træk efter planen, så jeg klager skam ikke ;)

Her kommer lige en jule-toffifee


og et udpluk af mine til-og-fra-kort


Cover-a-card stempel med grantræer og en TH dådyr-die


Stempel med "god jul", spellbinder stjerne og QuicKutz julestjerne


Et lille juletræsstempel, igen en spellbinder stjerne og TH dådyr.

Det var alt for nu... Jeg håber du har haft en skøn jul, og så ønskes du et glædeligt, velsignet nytår, med tak for dine besøg på min blog i året der snart er gået!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar