fredag den 15. februar 2013

Valentins Day

blev det da også her i det lille hjem igår ...

Min mand sendte mig en mail på job, om jeg ville med ud og spise (han havde faktisk allerede bestilt bord OG menu, viste det sig senere!) Det var SÅ lækkert. En italiensk restaurant, hvor vi fik "Valentins Menu" med
Forret: Sformatino af Tun og Auberginer, Sultana rosiner, valnødder og mynte.
Hovedret: Indbagt Oksemørbrad med sauce af madagascarpeber og krydderhattesvampe. Hertil dagens garniture.
Dessert: Hjemmelavet mousse af hvid chokolade med krokant.

Spørg lige om det var FANTASTISK ...
Svar: JA - det var det i høj grad!

Så han, om nogen, har da fortjent mit hjerte, og det fik han i denne papirudgave:



Hjertedie x 2, hjertepunch med stickels i kanten, Quickutzblomst i hvid, Spellbinderdie med I og U og endelig har jeg malet med en hvid pen rundt i kanten på det ene hjerte. Enkelt men ganske sødt, synes jeg.

Og det havde jeg så hængt om et fint indpakket glas med lakrids-chokolade fra den lokale vinhandler :)



Mange tak for dit besøg, og rigtig god weekend!

1 kommentar: