søndag den 24. marts 2013

Pige-konfirmation

Så har jeg lavet et konfirmationskort til en pige på bestilling.
Dejligt, efter alle de drengekort ;)



Den dejlige TH-gine med lidt rynket bånd om, og et par dies - både bag ginen og med stempel på. Dejligt med lidt sølvglitter som bare er stanset ud med en oval og sat forskudt i hullet fra den store die ...



Og så lidt freestyle med blomster og en hattenål! Papir fra MME.

Idag skal jeg vist bare tusse rundt herhjemme og pynte til Påske, og så komme i gang med nogle fødselsdagskort til de tusindvis af fødselsdage der skal afvikles i og lige omkring Påsken.

Mange tak fordi du kom forbi, og ha' en dejlig solskinssøndag.

4 kommentarer:

  1. Rigtig smukt kort du har lavet.
    God søndag.

    SvarSlet
  2. Hvor er det sødt og så med det lækre glimmerpapir. Jeg er allerede helt afhængig af det. Det er jo en pynt i sig selv. (men hold op hvor det griser)
    Lækker die du har brugt bagerst.

    Rigtig god påske - trods alle de fødselsdage....det er godt nok mange...hihi

    SvarSlet
  3. Yeahh...så kan du endelig få lov at lave pige kort igen ;-) Du var savnet idag, men jeg håber vi snart ses igen. Rigtig god påske....og dit kort er bare nuttet og detaljen med at lave tagen lyserød og stemple tekst ovenpå er bare genial....jeg hugger nok lige ideen ;-)

    SvarSlet
  4. Super sødt kort. Rigtig god påske til dig :)

    SvarSlet