onsdag den 23. oktober 2013

Hvidt-i-hvidt

2 ens julekort mere - blot med forskellig embossingfolder ... kan ikke helt selv vurdere hvilken af dem jeg synes er flottest, men måske den med bomberne passer bedst til årstiden som snefnug ;)


De lækre stjernedies er jo oplagte til jul, og båndet glimter så flot IRL
En lidt mindre stjerne er stanset i glitterkarton


Ellers er der bare punchet en iskrystal, og printet ud fra pc på et banner
Til slut endnu en iskrystal på sløjfen


Jeg elsker hvidt i hvidt ... hvad siger I? Har fundet denne idé på Pinterest, og måtte bare lifte den :)

Mange tak for dit besøg - og ha' en dejlig dag!

6 kommentarer:

  1. Mette de kort er det allersværeste at lave (for mig) de er så super flotte, og jeg kan vist også bedst lide det med "snefnug" når nu det er til jul, den anden embossing folder er mere hen ad chokoladeæske, syntes jeg. knus morkaren.

    SvarSlet
  2. Hvor er de bare flotte, hvidt i hvidt er bare så elegant og den med "sne" er nok den bedste :o)

    SvarSlet
  3. Hvor er de bare flotte. Egentlig er snefnuggene nok dem der passer bedst - men den anden die er jo nok ny.....og den jeg er helt vild med, så den er også fin.
    Har tilladt mig at pinne.

    SvarSlet
  4. Hvor er de bare smukke og elegante, der må vist liftes på et tidspunkt ;O)))

    SvarSlet
  5. Super søde julekort og kort du har lavet i den sidste tid Mette!!! Tak for al den dejlige inspiration :-)

    SvarSlet
  6. Wauv, super flotte. Dem er jeg helt vild med

    SvarSlet