mandag den 13. januar 2014

Rester...

Jeg er ikke så god til at få brugt mine rester, men jeg har sååååå mange, fordi jeg gemmer ALT!

Her var resterne ikke engang så store, at jeg kunne lave 2 lige store kort ;)



En brad, tekst på en banner-die, og stickles i midten af blomsten! Simpelt og enkelt.

Jeg fandt denne model på nettet for meget længe siden, og nu skulle det prøves, for det egner sig fantastisk til at få brugt alle sine rester. Tror måske lige jeg laver 500 mere af slagsen ;)
Tak til hvem det nu end var, som havde vist det i sin tid - det husker jeg ikke længere.
Det kunstige aftenlys driller en smule, men sådan må det så være ...

Mange tak for dit besøg - jeg håber din nye uge er startet dejligt!

2 kommentarer:

  1. Det er en fin udgave af det kort, og jeg kan godt fortælle dig, hvor det stammer fra. Det er et FIF-kort fra OSH-bloggen. Husker ikke nummeret.
    Linket til alle fiffene er her:
    http://operationskrivhjem.blogspot.dk/search/label/14-dages%20fiffet
    Vi er derfor flere der har lavet modellen, så du har sikkert mødt kortet på flere blogge.
    Mange af fif-kortene er gode til at få brugt rester....og det er vi jo nødt til, så vi kan komme ud at shoppe igen....haha.

    SvarSlet
  2. Jeg har også rigtig mange rester, og "en dag" får jeg også lavet restekort, for ellers drukner jeg. Har faktisk lidt leget med tanken om, at det skal være i år, men nu må vi se, hvad året byder på :)
    Fine kort - og skøn model, som helt sikkert er brugbar

    SvarSlet