søndag den 5. januar 2014

Rigtig godt nytår ...

Hej - og godt nytår til alle :)

Jeg véd, der har været MEGET stille på min blog i MEGET lang tid, men ... 1000-vis af undskyldninger ligger klar (som ikke rigtig kan bruges til noget): travlhed, jul, udebleven scrapinspiration, bestillingskort, og meget, meget mere.

Men nu er jeg tilbage, og efter nogle skønne scrapjulegaver, og efterfølgende shoppingtur til både Picturing The World og Unik Scrap, så tror jeg scraplysten er vendt tilbage.

Her får I lige et par af de sidste julekort jeg nåede at lave i 2013.



Allerede igår fik jeg taget mine nyanskaffelser i brug, og lavede 2 kort, men dem må I se på et senere tidspunkt.

Ha' en rigtig dejlig dag, og mange tak hvis du er vendt tilbage og følger min blog igen :)

1 kommentar:

  1. Smukke kort. Glæder mit til at se hvad du laver i det nye år. :-)

    SvarSlet