torsdag den 23. januar 2014

Små kort

Sønnen min skal bruge et lille tillykke-kort. Her er et af slagsen på blot 7x10 cm. Synes ikke altid de behøver være 10x15 eller 15x15. Og når jeg så laver de små kort, passer det med at jeg får 4 af et A4-ark i stedet for bare 2, så jeg laver lige et par der er ens nu jeg er i gang - så er der altid et lille kort, hvis nu ... Ellers er jeg nemlig ikke så god til at lave på forskud - synes jeg skal være inspireret af, hvem modtageren er.


Jeg har brugt embossingfolder, valmuedie fra MemoryBox, printet tekst ud på en lille tag-die. En lille bitte strimmel bånd og 2 bling-sten. That's it!

Og så har min svigermor fødselsdag idag, men jeg må hellere vente med at poste mit kort til hende, indtil vi har fejret hende på lørdag ;)

Og så må du have en skøn aften ... og glædes over det snart er weekend :)

1 kommentar:

  1. Hej Skønne dig... lækkert kort du har fået lavet. Enkelt og smukt.

    SvarSlet