tirsdag den 26. november 2013

Flåede Tomater

Familiens måltider har i stor stil indeholdt flåede tomater, så jeg kunne få den tomme emballage til bl.a. disse julelys, som er STÆRKT inspireret af Annette, AKA


Set "forfra" - hvis noget sådan findes på noget rundt ...? har jeg lavet et lille tag med udklip på, snor, og en QuicKutz-julestjerne


Bagpå er det stort set papiret i sig selv som er pynt, blot suppleret med en kane-række.
Nåede lige at beklæde en æske tændstikker til morgen, inden jeg tog det hele med på arbejde til at skabe hygge på lærerværelset - i denne uge holder julen nemlig sit indtog på Fænøsund Friskole :)

Mange tak for dit besøg, og jeg håber du så småt er ved at være klar til det bliver december ... uuuuhhh jeg glæder mig :)

3 kommentarer:

  1. Nej dog hvor kan en kedelig dåse tomater blive smuk og julede, har du støbt lysene nede i dåsen eller er det tykke lys der passer til dåserne? knus morkaren.

    SvarSlet
  2. Dine dåser er bare så fine. Og så med tændstikker til.....tak, det gav mig lige en ide.
    vi spiser alt muligt med flåede tomater her i huset. Vi er kommet for sent igang med at samle dåser, for jeg anede ikke de blev så populære......haha.
    Så vi klør på med div retter og fylder fryseren med samme !!!!

    SvarSlet
  3. Stakkels Bert og Nicklas der har måtte spise sig igennem alle de dåser, men flotte er de :-) Hvilke slags lys bruger du?

    SvarSlet