fredag den 15. november 2013

Længe siden ...

Har arbejdet meget, også aften, har bøvlet med tandlægebesøg, har ikke haft nogen kontorstol, men værst af alt: Har SLET ikke været i scrap-mode i lang tid :(
NU ser det ud til at lysne, alle ovenstående udfordringer er bragt i orden, og jeg har lavet et lille julekort


Jeg har først embosset grenen, så har jeg stanset juleornamenter ud, og sat designerpapir bagved, en lille snor så det kan "hænge" og slutteligt stemplet nederst i højre hjørne


Nu må du ha' en rigtig god weekend - jeg håber min kommer til at foregå på kontoret med scrap :)

3 kommentarer:

  1. Sikken et smukt kort. knus morkaren.

    SvarSlet
  2. Du har da ligget stille i den tid jeg ikke har fået blogget, så tak for det.....hihi.
    Jeg håber da du kommer i gang igen. Jeg kan ikke undvære din blog at lifte fra,.
    Dagens kort er bare så fint - og igen en god ide til afveksling fra sidste års model med en anden julekugle lagt ned i kortet. Embossingen gør jo en stor forskel.
    God weekend og fornøjelse ved scrapbordet !

    SvarSlet
  3. Rigtig flot. Hvor er embossingen fra?

    SvarSlet