fredag den 1. november 2013

Lys over land

Har set et kort hos Kortblogger - Jette Jensen - hvor hun havde lavet 3 lys ... det måtte jeg lifte, og min udgave blev som følger


Jeg har igen brugt papir fra Panduro-blokken + en rest af støvgrønt A4-karton
Lysenes væge er lavet af en QuicKuts-die med svirl/blad/gren som jeg har klippet af


Julestjernen er den mindste af 3 fra TH-die'en Tattered Poinsettia
Bærrene i midten er et punch-sæt med prægedel som jeg har lånt af min mor
Teksten er printet og stanset ud i en skøn spellbinder-die
Under stjernen er der til slut et par grangrene. Slut!

Jeg deltager også hos Kort o Mania med dette kort, hvor alt går - bare det er jul, og hos CardAndScrap hvor de vil se julekort

Tak for dit kig - og ha' en forrygende kreativ weekend

7 kommentarer:

  1. ÅHHH så smuk ♥

    10000 tak for at du deltager på card and scraps udfordring.

    knuzzz ♥

    SvarSlet
  2. Vil lige påpege, at det altså ikke er fra din mor, men fra din søster, at du har lånt....søster lagkage :-)

    SvarSlet
  3. Det er så smukt... elsker dine lys

    Tak fordi du deltager på vores udfordring på Card and Scrap

    SvarSlet
  4. Flot kort, med fine detaljer, og dejligt stempel. knus morkaren.

    SvarSlet
  5. Sååå nyyydelig kortet ditt ble Mette :-)
    Takker så meget for din deltagelse hos Kort O Mania!
    Klemmer fra Karin :-)

    SvarSlet