lørdag den 23. november 2013

Kanetur

Til dette julekort har jeg været så heldig at låne en die med julemanden og hans rensdyr :)


Derudover har jeg haft gang i min varmepistol (som jeg stadig er vild med!) og embosset "med kærlig julehilsen" i hvid ... irl er det altså MEGET sødt. Så er der brugt en MS-punch foroven, og en nyindkøbt ek-iskrystal border-punch, som jeg ikke rigtig kan finde ud af, hvor vild jeg er med...

Så er der dømt hygge - drengene er taget på en 2-dages-julefrokosttur, så nu skal jeg hygge og gøre klar til kusine-tøse-tur i aften :)
Tak for dit besøg, og rigtig god weekend

2 kommentarer:

  1. Super smukt kort.
    God fornøjelse i aften. :-)

    SvarSlet
  2. Nej hvor står det flot: din julehilsen. jeg har aldrig fået gang i det der embossing, er bange for det er for besværligt. knus morkaren.

    SvarSlet